Az elektronikus szállítólevélről

Az eszállítólevél rendszer egy olyan modern informatikai megoldás, amely segítségével a szállítmányozásban együttműködő cégek közötti - jelenleg szinte kizárólag papíralapú - információs adatcsere hiteles és biztonságos módon, elektronikus formában bonyolítható le.

A szállító és a megrendelő számára az eszállítólevél webes felülete jelenti a fő hozzáférési pontot a rendszer adataihoz. Ezen keresztül meg tudják tekinteni az egyes szállítmányok adatait, állapotát, a hozzájuk kapcsolódó dokumentumokat, eseményeket, csatolni tudnak újabb dokumentumokat, és hitelesíteni tudják a feltöltött dokumentumokat. A rendszer e-mail alapú értesítések küldésére is képes.

Tovább a részletekhez..

Előnyök

  • Kevesebb adminisztráció, nagyobb adatpontosság
  • Gyorsabb ügymenet
  • Automatikus feldolgozás
További előnyök..

Helyzetkép

A belföldi áruterítés során jelenleg papíralapú okmányokat, kísérőjegyzékeket visznek magukkal a fuvarosok, ezzel igazolva a tevékenység végzésének helyét és idejét, illetve a szállított rakomány összetételét. A szállítmányt kísérő papíralapú dokumentumot használják fel az áruátvételi procedúra során az átvétel igazolására, az eltérések dokumentálására. A fuvaros és a megrendelő fél által aláírt (hitelesített) dokumentum képezi a számla mellékletét a szállító és a megrendelő közötti tranzakció pénzügyi elszámolásánál.

A papíralapú folyamat elég körülményes, és a szabálytalan vagy helytelen kezelés miatt gyakran vitára ad okot a felek között az elszámoláskor.

Tovább a részletekhez..

Kímélje környezetét!

Az eszállítólevél használatával csökken a felesleges papírhasználat és környezeti terhelés.