FELTÉTELEK ÉS TUDNIVALÓK

SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

  • On-line megrendelés leadása.
  • A megrendelés során megadott e-mail címre fogadott megrendelőlap aláírása és annak elküldése a NetLock ügyfélszolgálatához az alábbiak szerint.
  • A megrendelőn megjelölt dokumentumok másolatának elküldése a NetLock ügyfélszolgálatához az alábbiak szerint.
  • Belépési Nyilatkozat aláírása az alábbiak szerint.

MEGRENDELŐLAP ÉS DOKUMENTUMMÁSOLATOK KÜLDÉSE

  • megrendelőlap elektronikusan történő aláírása és e-mailen keresztül történő továbbítása,
    vagy
  • megrendelőlap papír alapon történő aláírása, szkennelése és e-mailen keresztül történő továbbítása,
    vagy
  • megrendelőlap papír alapon történő aláírása és faxon keresztül történő eljuttatása,
    vagy
  • megrendelőlap papír alapon történő aláírása és postán keresztül történő elküldése.

BELÉPÉSI NYILATKOZAT ALÁÍRÁSA

  • személyesen a NetLock regisztrációs munkatársa előtt a NetLock ügyfélszolgálatán,
    vagy
  • személyesen a NetLock regisztrációs munkatársa előtt Önnél (ügyfél telephelyén történő ügyintézés választása esetén),
    vagy
  • személyesen a NetLock regisztrációs munkatársa előtt Önnél (ügyfél telephelyén történő ügyintézés választása esetén),
    vagy
  • közjegyző előtt (ún. közjegyzői aláírás hitelesítés) – a hitelesített Belépési Nyilatkozatot eredetiben, postán szíveskedjen elküldeni,
    vagy
  • amennyiben rendelkezik már minősített elektronikus aláírással, Belépési Nyilatkozatát elektronikusan is hitelesítheti, majd e-mailben is elküldheti.

DOKUMENTUMOK

Személyes

  • Kártya formátumú személyi igazolvány és lakcímet igazoló dokumentum,
    vagy
  • Kártya formátumú vezetői engedély és lakcímet igazoló dokumentum,
    vagy
  • Magyar útlevél és lakcímet igazoló dokumentum,
    vagy
  • Régi formátumú, lakcímet is tartalmazó személyi igazolvány – az érvényességet tartalmazó oldalával együtt

Szervezeti

  • Kamarai bejegyző határozat, vagy Cégkivonat, vagy Alapító és Kinevezési okirat
    és
  • cég esetén aláírási címpéldány
    és
  • cég esetén meghatalmazás, amennyiben a tanúsítvány tulajdonosa nem a cégképviseletre jogosult személy

ÜZLETSZABÁLYZAT ÉS ÁSZF


TUDNIVALÓK

  • A szerződés megkötésével egy 1 évre vonatkozó határozatlan idejű szerződés jön létre azzal, hogy a szerződés rendes felmondással, illetve megrendelői általános elállással 1 (egy) évig nem mondható fel. Amennyiben erre mégis sor kerül, Megrendelő köteles a határozott időből még hátra lévő időre a megrendelt csomag még fennmaradt díját egy összegben – átalány kártérítés címén – kiegyenlíteni, figyelemmel arra, hogy a csomag díja az 1 éves határozott idő alatt megfizetendő díjra tekintettel került kialakításra.
  • A MOKKA program használata előtt kérjük, mindenképpen olvassa el a program Felhasználói útmutatóját.

MEGRENDELÉS ÉS CSOMAGKIBOCSÁTÁS MENETE

1. Megrendelés

  • Készítse el megrendelését online megrendelő felületünkön!
  • Az e-mailben kapott megrendelő lapot írja alá és a megrendelésben jelölt dokumentummásolatokkal együtt juttassa el hozzánk!

2. Megrendelés fogadása

  • Az aláírt megrendelő lap és a dokumentummásolatok ellenőrzését, valamint a kamarai engedély beszerzését követően ügyfélszolgálatunk e-mailben igazolja vissza megrendelését.
  • Kollégáink elkészítik saját felhasználói fiókját a NetLock ügyfélmenüben, majd e-mailben elküldik felhasználónevét és jelszavát.
  • A megrendelésben megadott e-mail címének ellenőrzése: kollégáink küldenek Önnek egy e-mailt a megadott e-mail címre, melyet kérjük, változtatás nélkül küldjön vissza.
  • Kollégáink részletes e-mailt küldenek a csomag és a tanúsítvány átvételéhez szükséges teendőkről; az e-mailhez csatolva küldjük a Belépési Nyilatkozatát és a díjbekérőt.
  • A fenti teendők elvégzését követően kollégáink e-mailben értesítik csomagja elkészültéről.

3. Belépési Nyilatkozat aláírása és csomagátvétel
Megrendelése során három lehetőség közül választhat:

  • a) Csomagátvétel és ügyintézés a NetLock ügyfélszolgálatán
  • A csomag elkészültéről e-mailben értesítjük.
  • A csomag elkészülte után kérjük, fáradjon be ügyfélszolgálatunkra (H-P: 9-17; időpont-egyeztetés nem szükséges).
  • Hozza magával személyazonosító igazolványait, kinyomtatott Belépési Nyilatkozatát és a szükséges dokumentumokat.
  • Személyazonossága illetve az eredeti dokumentumok ellenőrzését és a Belépési Nyilatkozat aláírását követően veheti át a csomagot.
  • b) Közjegyző és kézbesítési megbízott (futárszolgálat) közreműködésével történő ügyintézés
  • Az e-mailben elküldött Belépési Nyilatkozatot kérjük, közjegyző előtt írja alá, majd eredetiben juttassa el ügyfélszolgálatunkhoz. (Amennyiben rendelkezik érvényes minősített tanúsítvánnyal, úgy a Belépési Nyilatkozatot elektronikus aláírással ellátva e-mailben is küldheti.)
  • Ezután kézbesítési megbízottunk kiszállítja csomagját a megrendelésben megadott címre.
  • Kézbesítési megbízottunk a csomagot kizárólag Önnek (tanúsítványtulajdonos) adhatja át.
  • c) Csomagátvétel és ügyintézés ügyfél telephelyén
  • Csomagja elkészülte után kollégánk – telefonon előre egyeztetett időpontban – elviszi Önnek csomagját.
  • Kérjük, készítse elő személyazonosító igazolványát, a kinyomtatott Belépési Nyilatkozatát és a szükséges dokumentumokat.
  • Személyazonossága illetve az eredeti dokumentumok ellenőrzését és a Belépési Nyilatkozat aláírását követően veheti át a csomagot.

4. Tanúsítvány kibocsátása és első használatba vétele

  • Csomagátvétel után bocsájtjuk ki aláíró tanúsítványát, melyről e-mailben értesítjük.
  • Ezt követően az értesítő e-mailben foglaltak alapján töltse le Ügyfélmenüjéből tanúsítványát, majd importálja azt kártyájára.
  • Amennyiben a tanúsítvány első használatba vételéhez segítséget szeretne kérni, hívja bizalommal ügyfélszolgálatunkat a 40/22-55-22-es telefonszámon.